10.3.22

Miragem do amor ('Poemário imberbe' 35: verme 20)






Miragem do amor



— Acompanho-te ao dentista


Eu nom pedim

mas gostei do oferecimento


Problemas


A anestesia nom fai efeito


A dor plasma-se na minha cara

na del o sofrimento


Gozei daquel instante


Comprazia-me coa torsom dos meus rasgos

ao ver os del do mesmo modo


Comprendim a que ponto chegava o seu amor


E como é de egoísta 


Mecanismo de defensa ante a possibilidade de sofrer


Eu só mera insignificância

el é que importa


Aparta de si qualquer indício de dano


Ressarcim-me na minha paixom

e sentim o terror da sua olhada

—quase tangível— 

batendo em mim tanto como o coraçom acelerado


Se calhar era só o meu coraçom que batia

e o outro froito da minha imaginaçom

—naquel ou neste momento—


Nom duvidaria em voltar passar por aquilo

só para ler nos seus olhos o pavor

o egocentrismo mascarado de amor polo próximo


Comprendim a solidom que nos envolve


E aferrei-me a el sem dizer nada

sem nada explicar

consciente de ser essa miragem do amor 

a única droga capaz de aniquilar a nossa dor


El calmava a da minha boca cos seus afagos



by Eva Loureiro Vilarelhe